Parę słów ..

Zanim zabierzecie się do przeczytania choćby jednej notki przeczytajcie te parę słów .

Jestem osobą kochającą sagę HP i dlatego postanowiłam stworzyć własną , niepowtarzalną ( co znaczy że nie chcę widzieć treści bloga na twoim blogu ! ) historię Hogwartu w czasach Huncwotów .
Notki piszę spontanicznie , zwykle nie planuję co napiszę , jakoś samo przychodzi jak mam wenę :D
Nie lubię czytać swoich notek po opublikowaniu , dlatego czasami wkradnie się jakiś błąd .
Jeśli już czytacie moje wypociny , prosiłabym o zostawienie komentarza ;)
Proszę , żebyście szczerze oceniali moją pracę .
Dziękuję i życzę miłego czytania .

2.03.2013

" To nie tak miało być ... ! "

Przepraszam , że dopiero teraz .. 
Piszę tą notkę zupełnie na spontanie , nie mam pomysłu , przepraszam ! 

*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~~

Dni mijały .
James stał się jakiś dziwnie .. znośny ? 
Byłam pewna , że po tej nocy , po balu .. Że będzie jeszcze gorzej .
To znaczy , że będzie latał za mną , że będzie upierdliwy jeszcze bardziej niż przed tym co się wtedy stało , ale nie .
Był spokojny .. czuły ? 
Pokręciłam głową .
Kolejny raz tego dnia przyłapałam się na myśleniu o Jamesie .
Kolejny raz nie uważałam na lekcji .
Kolejny raz nie wyszedł mi eliksir .
To już trzeci raz w tym tygodniu ! 
Westchnęłam i opadłam na krzesło .
Odgarnęłam włosy z twarzy .
Dorcas spojrzała na mnie pytająco , ale nie odezwała się ani słowem .
Powiedziałam jej o nocy po balu - bo co miałam zrobić ? 
I tak by się dowiedziała , a przecież jesteśmy przyjaciółkami .
Profesor Slughorn przechodząc obok mojego kociołka zrobił zrozpaczoną minę , ale nic nie powiedział .
Wiedziałam co sobie o mnie myśli - jego najlepsza uczennica nagle nie potrafi uwarzyć najprostszego eliksiru , bo .. 
Właśnie .
Właśnie .
Uświadomiłam to sobie z przyjemnym uczuciem w okolicach serca .
Byłam zakochana .
Zakochana w Jamesie Potterze .
Uśmiechnęłam się sama do siebie i westchnęłam z rozmarzeniem .



- Lily ! Obudź się wreszcie z tego .. Och sama nie wiem ! Ogarnij się dziewczyno ! Idę na transmutację , nie wiem jak ty ! - sarknęła Dorcas i odeszła z zadartą głową .
Ale ja nie mogłam się skupić .
Chwilę wcześniej natknęłam się na Jamesa na korytarzu .
Uśmiechnął się do mnie i .. Sama nie wiem . Chyba odpłynęłam . 
Znów westchnęłam .
-Lily .. ! 
Zatrzymałam się  ,a uśmiech zamarł mi na ustach .
Odwróciłam się na pięcie i zobaczyłam ostatnią osobę , którą teraz chciałam widzieć - Severus patrzył na mnie błagalnie .
Przyzwalająco skinęłam głową .
Widziałam , że niemal odetchnął z ulgą .
W ostatnich dniach prawie w ogóle nie rozmawialiśmy .
Wybaczyłam mu .
Już taka jestem .
Westchnęłam .
Severus znalazł się nagle obok mnie .
-Co u cieb... ? - zaczęłam , ale przerwał mi .
- Musimy porozmawiać . I to natychmiast ! - spojrzał na mnie poważnie .
-Ale nie mogę , zaraz .. transmutacja .. 
-Lily .. Nalegam .
-Ehh .. Dobrze . Dobrze , więc o co chodzi ? - zaczęłam przestępować z nogi na nogę .
- Nie tutaj .. To nie jest odpowiednie miejsce .. 
Spojrzałam na niego ze zdumieniem i rozejrzałam się .
Nie rozumiałam jego wątpliwości - przecież to było normalne miejsce , korytarz jak każdy inny .
Wzruszyłam ramionami i ruszyłam za nim .
Chciałam jak najszybciej mieć to z głowy .


Spojrzałam na niego jak na przybysza z innej planety , który mówi w innym języku .
- C.. co .. ? - wyjąkałam .
Byliśmy w pustym , bocznym korytarzu  .
- To co słyszałaś . Kocham cię , Lily . - twarz Severusa nie wyrażała żadnych emocji .
Szczęka mi opadła .
Dosłownie mnie zatkało .
Natychmiast zamknęłam usta .
-Sev .. Ja .. Nie czuję tego .. co ty do mnie .. ja .. - zaczynałam się plątać .
" cholera .. " - pomyślałam .
Zamknęłam oczy i starałam się to wszystko poukładać w głowie .
- Nie kłam . Widzę to  . Widzę , że czujesz to samo .
Zanim zdążyłam powiedzieć cokolwiek Severus zaczął się do mnie zbliżać .
-Sev , nie .. - wyjąkałam słabym głosem .
W tym momencie jego wargi zetknęły się z moimi .
Były wąskie i chłodne .
Czułam się jakbym całowała brata .
- Szukałem cię . Dorcas powiedziała , że gdzieś poszłaś , ale jak widzę jesteś zajęta . - usłyszałam chłodny głos tuż za sobą .
Odepchnęłam Severusa i odwróciłam się .
Za mną stał James .
" Cholera .. CHOLERA ! " 
Zaczął odchodzić , a ja nie mogłam wykrztusić z siebie ani słowa .
Severus uśmiechnął się triumfalnie .
-Po co ci taki dupek.. Masz mnie .. - szepnął i zniknął w korytarzu .
Osunęłam się po ścianie i podciągnęłam kolana pod brodę .
Pierwsza łza spłynęła po policzku .. Za nią następna .. Kolejna .
" To nie tak miało być.. ! " 

10 komentarzy:

  1. Nieźle ;p Cieszę się że wróciłaś !

    OdpowiedzUsuń
  2. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.....nienawidze Smarka! biedna Lily !!! oby wszystko się wyjaśniło :) ciesze sie że wreszcie wróciłaś..wyczekiwałam twojej notki z niecierpliwością ^^ już nie mogę się doczekać następnej.Oby wena wróciła ! Życze wiele pomysłów

    Ciumki ~Nox

    OdpowiedzUsuń
  3. Severus -.- on wszystko umie zapsuc!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nominuję cię do THE VERSATILE BLOGGER !
    Więcej informacji na moim blogu !
    www.moda-na-hogwart.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. jestem ciekawa kolejnych części!
    zapraszam do sb : http://nothing-is-beautiful.blogspot.com/
    obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  7. Rеcentlу beеn ecіg user for 4years аnd also used lotѕ of
    different tyρeѕ laѕtly found the most effеctiνe for taste
    vapour bty eхistence bit more cash eхcеpt ωith ѵouсhег codеs
    gоodvalue once yοu make usе of green light up theres no retuгning 10 οut there οf10 other eleсtгonіc cigarettes in сontaineг gгeen light uр all thе way

    My weblοg - mytuki.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Boski blog <3 Bardzo Cię proszę abyś pisałą gdzieś kiedy można się spodziewać kolejnej części bo już prawie miesiąc nic nie ma ;(

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny blog! Zapraszam: www.myszooskoczki.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie no... Zabić Snape....
    Jak on mógł...
    Ugh... czekam na nowość;)

    PS.Przepraszam za spam ale :
    http://topin-zawszespoko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń