Parę słów ..

Zanim zabierzecie się do przeczytania choćby jednej notki przeczytajcie te parę słów .

Jestem osobą kochającą sagę HP i dlatego postanowiłam stworzyć własną , niepowtarzalną ( co znaczy że nie chcę widzieć treści bloga na twoim blogu ! ) historię Hogwartu w czasach Huncwotów .
Notki piszę spontanicznie , zwykle nie planuję co napiszę , jakoś samo przychodzi jak mam wenę :D
Nie lubię czytać swoich notek po opublikowaniu , dlatego czasami wkradnie się jakiś błąd .
Jeśli już czytacie moje wypociny , prosiłabym o zostawienie komentarza ;)
Proszę , żebyście szczerze oceniali moją pracę .
Dziękuję i życzę miłego czytania .

9.02.2013

ZAWIESZAM BLOGA

Hej kochani , bardzo za Wami tęsknię .
Jednak nie wiem kiedy pojawi się następna notka - najpierw problem z nadgarstkiem , a teraz jeszcze wyjeżdżam .
W związku z tym zawieszam bloga na okres około dwóch tygodni . 

Już tęsknię ; ** : <

6 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Increase thе tеmperaturе οf the
    oven to 450 degrees. They can have 1 touch preset
    functions and evеn an inteгiоr light. It should bе sρrеaԁ
    onto the pizza stone or pan in a
    layer lesѕ than an іnch thick, and then the squash crust will need to be baκed foг at least 20 minutes beforе
    putting topріngs on it and baking
    again.
    Also see my web site > pizza stone

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cześć . !
    O jeju jaka szkoda że trafiłam na tego bloga dopiero dzisiaj . ! Jesteś genialna ! Czekam aż znowu zaczniesz pisać . ;D

    OdpowiedzUsuń