Parę słów ..

Zanim zabierzecie się do przeczytania choćby jednej notki przeczytajcie te parę słów .

Jestem osobą kochającą sagę HP i dlatego postanowiłam stworzyć własną , niepowtarzalną ( co znaczy że nie chcę widzieć treści bloga na twoim blogu ! ) historię Hogwartu w czasach Huncwotów .
Notki piszę spontanicznie , zwykle nie planuję co napiszę , jakoś samo przychodzi jak mam wenę :D
Nie lubię czytać swoich notek po opublikowaniu , dlatego czasami wkradnie się jakiś błąd .
Jeśli już czytacie moje wypociny , prosiłabym o zostawienie komentarza ;)
Proszę , żebyście szczerze oceniali moją pracę .
Dziękuję i życzę miłego czytania .

15.01.2013

Szlama

~~*~~*~~*~~
Kochani , wróciłam !
Jejku , chciałabym was baardzo przeprosić że tak długo mnie nie było , ale wiecie , szkoła itp itd ..
To teraz łapcie notkę , może nie za długa , ale mam nadzieję , że wam się spodoba .


~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~

Tydzień po feralnym wydarzeniu na korytarzu Lily szybkim krokiem dążyła do sali Historii Magii .
Była już spóźniona , co zdarzyło jej się chyba pierwszy raz od rozpoczęcia szkoły .
W myślach karciła się za nienastawienie budzika .
'Jeszcze tylko jedno piętro ! ' - pocieszała się w duchu .
Oddychając ciężko biegiem przemierzyła jedne schody . Drugie .
- Tom uczyni nas silniejszymi od innych ! Severusie , musisz z nami pójść!
Przystanęła .
Ostrożnie wyjrzała za róg ściany .
Lucjusz Malfoy , Regulus Black i Severus stali blisko siebie , cicho o czymś rozmawiając .
Jednak nie na tyle cicho , by bystra gryfonka ich nie dosłyszała .
-MUSISZ iść  ! Dziś wieczorem . On zrobi TO .
Powiedział Malfoy z naciskiem na poszczególne słowa .
Nagle podwinął rękaw szaty ukazując Blackowi i Snape'owi lewe przedramię .
- On nas wzywa .
Mruknął cicho , sycząc z bólu i łapiąc się za rękę . 
W głowie Lily kłębiły się tysiące myśli .
Nie bardzo wiedziała o czym mówią ślizgoni , jednak sposób w jaki Malfoy wyrażał się o tym Tomie . wzbudził jej podejrzenia .
Chciała wycofać się i po cichu odejść, jednak w tym samym momencie Black odwrócił się w jej stronę i głośno zaklął .
Zacisnęła zęby i zastanawiała się co teraz będzie .
Jeśli usłyszała coś czego nie powinna... Mogą być bardzo nieprzyjemni .
 Malfoy spojrzał na nią i uśmiechnął się kpiąco .
-Proszę , proszę ... Kogo my tu mamy .. ? 
Powiedział przeciągając sylaby .
Wzrok Lily wędrował po każdym z nich .
-Zostaw . Ja z nią porozmawiam .
Evans ze zdumieniem spojrzała na Severusa .
W jej oczach pojawił się błysk nadziei .
Wiedziała , że Severus jej nie skrzywdzi .
Jednak jej przekonania okazały się złudne .
Snape odciągnął ją na bok .
Spojrzał na nią z wściekłością .
- Co słyszałaś ?
Zapytał ostro .
-Ja ... Kto to jest Tom ? I co Malfoy ci pokazał ?
Spytała szeptem , bojąc się , by pozostali jej nie usłyszeli .
-NIC . Nie musisz wiedzieć ! Trzymaj się od tego z daleka !
Warknął ślizgon , mocniej zaciskając rękę na jej przegubie .
Syknęła z bólu , jednak on nie rozluźnił uścisku .
-Jeśli tam pójdę .. On uczyni mnie silnym .Silniejszym od was wszystkich !
Lily spojrzała na niego z przerażeniem w oczach .
-Sev .. Nie podoba mi się to.. Nie idź , nie wiesz z kim masz do czynienia...
-MILCZ , SZLAMO !
Oczy gryfonki otworzyły się szerzej , patrząc na niego z mieszanką strachu , żalu i bólu .
Napełniły się łzami .
Snape natychmiast puścił jej ramię .
-Lily.. ja.. nie chciałem , to nie tak !
Tłumaczył się , ale ona już biegła korytarzem , zalewając się łzami .
-Lily ...!
Jak on mógł ?!
Odprowadzały ją szydercze śmiechy Blacka i Malfoy'a .
Biegła przed siebie , aż nagle na coś , a  raczej na kogoś wpadła .
James spojrzał na nią z uśmiechem .
-Lily ! 
Jego wyraz twarzy zmienił się gdy zobaczył w jakim jest stanie .
-Liluś .. Co się stało ?! Nie płacz.. już nie płacz .. Powiedz mi co się stało !
Ale ona nie mogła wydusić z siebie słowa.
Wtuliła się w niego , nie zważając na to , że to POTTER i po prostu płakała .
Kiedy już się trochę uspokoiła opowiedziała mu wszystko .

3 komentarze:

  1. Boski blog !
    Tylko w poprzednich wpisach wszystko działo się trochę za szybko, np. mało było o wydarzeniach w pociągu i pierwszych dniach w Hogwarcie.
    Mam nadzieje że częściej będziesz dodawać nowe wpisy.
    + ''najlepszy blog jaki czytałam'' :)
    ~Maya Riddle ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham kocham kocham ciebie i to opowiadanie! super piszesz, wręcz czarujesz słowami ;) może rzeczywiście niektóre rzeczy trochę za szybko się działy, ale nie zwróciłam na to uwagi. :)

    Postanowiłam nominować cię do Liebster Blog Award :)więcej szczegółów znajdziesz na moim blogu(http://hogwart-mystory.blogspot.com/) w zakładce LIEBSTER BLOG AWARD.
    Życzę udanej zabawy :)

    Ps. też piszę opowiadanie na podstawie historii Rowling, gdybyś miała czas to wpadnij i poczytaj (link wyżej) :]

    OdpowiedzUsuń
  3. 53 yr old Senior Editor Brandtr Murphy, hailing from Sheet Harbour enjoys watching movies like Laissons Lucie faire ! and Surfing. Took a trip to Sacred City of Caral-Supe Inner City and Harbour and drives a Ferrari 250 MM Berlinetta. przeczytaj recenzje

    OdpowiedzUsuń