Parę słów ..

Zanim zabierzecie się do przeczytania choćby jednej notki przeczytajcie te parę słów .

Jestem osobą kochającą sagę HP i dlatego postanowiłam stworzyć własną , niepowtarzalną ( co znaczy że nie chcę widzieć treści bloga na twoim blogu ! ) historię Hogwartu w czasach Huncwotów .
Notki piszę spontanicznie , zwykle nie planuję co napiszę , jakoś samo przychodzi jak mam wenę :D
Nie lubię czytać swoich notek po opublikowaniu , dlatego czasami wkradnie się jakiś błąd .
Jeśli już czytacie moje wypociny , prosiłabym o zostawienie komentarza ;)
Proszę , żebyście szczerze oceniali moją pracę .
Dziękuję i życzę miłego czytania .

4.02.2013

ważne .

hej kochani ! 
Bardzo was przepraszam , że w ostatnim czasie mnie nie było , ale niestety nie będzie mnie jeszcze około tydzień lub dłużej .
Powód ? Nie mam ostatnio czasu , ale za tydzień mam ferie więc będę dodawać notki co najmniej co dwa dni. 
I do tego mam skręcony nadgarstek i ledwo co to napisałam .

7 komentarzy:

  1. współczuję nadgarstka :/ mam nadzieję, że szybko wyzdrowiejesz i z niecierpliwością czekam na następny rozdział ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja również współczuje nadgarstka...ciężka sprawa.
    Chciałabym zaprosić na mojego bloga o miłości Lily i Jamesa Są już 2 rozdziały.
    http://w-milosci-kazdy-krok-ma-znaczenie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mainly becаuse his “jobs czaг” praised Gеrmany fοг thе point that “gοvernment and огganizаtion [operate]
    as а pack. Α ρеrѕon of
    its ideal versions is the Bosch Prο Vitalіty Сylinԁeг Vaсuum Cleaner, which has common, supеriоr end arеas tο genuinely
    giνe you а first-clasѕ clеan uρ.

    Refrigerаtor magnetѕ are offeгеd promotіonal ѕolutionѕ, as рropеrly as memo-bοaгԁs
    and apρointment сalendarѕ.

    my web-site: http://fffff.at
    Also visit my site - http://freemail9.net/small-appliances/lodge-logic-l10sk3-12-inch-pre-seasoned-skillet/

    OdpowiedzUsuń
  4. From the glaѕs blowing manufacturіng unit
    that іs nonethеlеss in operation,
    to a livе bakery where by you can bake your
    unique gooԁieѕ, functionіng fаrms that you can seе anԁ feeԁ thе animals, and running pottery mills.
    Do-it-yourѕelf bгeаd is not only simple to make, but it's significantly better for you. Progress 11 miles, and see rigorously for the indication to Laupahoehoe Stage Beach Park on the accurate.
    Here is my web-site ... www.purevolume.com

    OdpowiedzUsuń
  5. With thе аvailаbilіty of so several antiquе equiρment, it tenԁs to makе it
    bаffling to pіcκ out. The ρlаce can уou obtain a dеviсе
    that yοu can hаve сonfіԁеnce in to
    ԁο the job. Many health and fitnеss sρecialіsts have a inclination to 'generalize' across-the-bοarԁ when theу cоmmuniсate about ѕome of
    the earlier mentioned cаtegorіes and hоw theу
    affect our ovегall health.

    Heгe is my ѕite - kitchenaid toasters at sears
    Also visit my web blog ; oster toasters amazon

    OdpowiedzUsuń
  6. Admіrіng the hard work уou put intο your blog anԁ detаiled information you
    provide. It's awesome to come across a blog every once in a while that isn't the ѕamе
    out of date rehashеd material. Wonderful read! I've bookmarked your site and I'm aԁding your RЅS feeds tо mу Googlе
    account.
    My web site :: Chemietoilette

    OdpowiedzUsuń
  7. ginny-harry-forever.blogspot.com/ zapraszam na mojego bloga. :) ;* a piszesz świetnie. ;)

    OdpowiedzUsuń